Reklamáció
A reklamáció eljárása nagyon egyszerű és a postaköltséget mi térítjük !
- Kérjük, töltse le, nyomtasd ki és töltse ki ezt Az áru reklamációja
2. Csatolja az eredeti garancialevélhez.
3. Kérjük, csomagolja be az árut a sérülések elkerülése érdekében, nem kell címet írni vagy címkét ragasztani a csomagra.
4. Vigye a csomagot a csomagküldő (packeta) bármely pontjára.
5. Diktálja le a webáruházunk kódját az átadás helyén a kezelőnek, ami a következő: 99380766 és ez minden.
A kezelő kinyomtat és felragaszt egy címkét a csomagra, és visszaigazolja a csomag elküldését
Amennyiben úgy döntene, hogy a csomagot saját magad küldi el, kérjük, a következő címre küldje:
Gyurovszky Andrea
Bem József utca 7
Várkert Lakópark A/2/1
2900 Komárom
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy reklamációdat a lehető leghamarabb, de legkésőbb a küldemény kézhezvételétől számított 30 napon belül kezeljük. Az áruk reklamációjára vonatkozó teljes körű feltételeket lásd az Általános Szerződési Feltételekben itt.