Visszaküldés – árucsere
Az áru visszaküldése ingyenes, mi térítjük!
1.Kérjük, töltse le, nyomtassa ki és töltse ki az allábi űrlapot A távollevők között kötött adásvételi szerződéstől.
2. Csatolja az űrlapot a visszaküldött áruhoz.
3. A küldeménynek tartalmaznia kell mindent, ahogyan érkezett:
- nem használt és sértetlen áru, beleértve az összes eredeti címkét,
- eredeti doboz,
- eredeti garancialevél,
- eredeti adó bizonylat (számla)
- írott formában a A távollevők között kötött adásvételi szerződéstől.
4. Kérjük, csomagolja be az árut a sérülések elkerülése érdekében, nem kell címet írni vagy címkét ragasztani a csomagra.
5. Vigye a csomagot a csomagküldő (packeta) bármely pontjára.
6. Diktálja le a webáruházunk kódját az átadás helyén a kezelőnek, ami a következő: 99380766 és ez minden.
A kezelő kinyomtat és felragaszt egy címkét a csomagra, és visszaigazolja a csomag elküldését
Amennyiben úgy döntene, hogy a csomagot saját maga küldi el, kérjük, a következő címre küldje:
Gyurovszky Andrea
Bem József utca 7
Várkert Lakópark A/2/1
2900 Komárom
Az áru raktárba vétele és ellenőrzése után 7 naptári napos lejáratú jóváírást állítunk ki és a pénzt a számládra utaljuk.
Abban az esetben, ha az árut más árú árura cseréljük, az árkülönbözetet a számládra küldjük, vagy a különbözetet átvételkor készpénzben fizeti ki.
Az áruk reklamációjára vonatkozó teljes körű feltételeket lásd az Általános Szerződési Feltételekben itt.